Vereniging in Zuid-Limburg

Voor judo discussies die nergens anders passen.

Vereniging in Zuid-Limburg

Berichtdoor Vincent86 » 10 mei 2010, 23:01

Beste mensen,
Eerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Vincent, 24 jaar en kom uit het zuiden des lands. Toen ik klein was heb ik 2 jaar Judo geoefend en overweeg om dit weer op te gaan pakken. Al snel kwam ik op de site van de Judobond Nederland district Limburg. Hier kon ik echter geen overzicht vinden van verenigingen. Mijn vraag is nu, kan iemand mij een vereniging in Zuid-Limburg aanraden (omg heerlen maastricht)? Ik wil graag op sportief niveau trainen (dus niet recreatief) en ook eventueel jiu jitsu erbij.

Bvd.
Vincent86
JF Rokkyu
JF Rokkyu

Re: Vereniging in Zuid-Limburg

Berichtdoor Mitesco » 11 mei 2010, 13:27

Welkom op dit forum, Vincent!

Een overzicht van alle Nederlandse clubs met een website vind je in een hoekje van mijn webpagina: http://mitesco.nl/mitesco-nl/clubdatabase.htm. Hopelijk heb je daar wat aan.

Mitesco

mitesco.nl - mitesco.blogspot.com

Judo may be said to lean a man to a state of vigorous activity with a bright hope for the future. Jigoro Kano
Mitesco
Moderator
Moderator

Judoclub: van de Pol
Graduatie: 1e kyu (bruin)

Re: Vereniging in Zuid-Limburg

Berichtdoor Mudansha » 10 jun 2010, 22:01

Hallo Vincent,
Weet niet of Kerkrade te ver weg is voor je... Ik heb onlangs een gast training gevolgt bij JV Terwinselen te kerkrade.
Doen zowel jiu jitsu als judo.

Heb deze gast training als zeer prettig ervaren.. helaas heb ik geen vergelijkingsmateriaal uit/voor jouw omgeving...

mzzl...
==
Als judo makkelijk zou zijn, zou het voetbal heten.
Mudansha
JF Rokkyu
JF Rokkyu

Judoclub: ABC Kops
Graduatie: 1e dan (zwart)

Keer terug naar Judo algemeen